Nytt stjärntecken?

En amerikans astronom hävdar nu att stjärntecknena kan vara felaktiga, att man inte tillhör det stjärntecknet som man hittills har trott. Jag har alltid trott att jag varit vädur, men enligt den amerikanska astronmen skulle jag tillhöra fiskarna. Jag tror faktiskt det stämmer. Väduren beskrivs som en utåtriktad ledare som söker äventyr och spänning. Jag har aldrig varit någon ledartyp, jag har alltid hellre lyssnat än pratat. Dessutom föredrar jag trygga rutiner framför spänning. Fiskarna däremot beskrivs som empatiska, lyssnande och rättvisa med ett rikt känsloliv och som ibland känner att de inte passar in. Det känns mer som jag.

Läs artikeln här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0