2 år

Idag är det precis två år sedan jag skrev mitt allra första inlägg i den här bloggen. Vad snabbt tiden har gått. Så grattis bloggen på tvåårsdagen :)

Igår återvände jag till Linköping efter julledigheten. Swebus kan man lita på, de tog mig hit i tid. På kvällen kom Lovisa och Amela hit och bakade smulpaj med jordgubbar och kollade på Let's dance och en film ("Släkten är värst"). Det var mycket trevligt.

Idag blir det plugg och så ska jag gå ner en runda på stan för att köpa linsvätska. Ikväll ska jag träffa Linus, om han är frisk vill säga. Hoppas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ju snart 2 år sen du skrev i bloggen

senast :(

2011-01-12 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0