Pinsamt!

Jag måste berätta något pinsamt som hände mig i morse. Jag var på biblioteket i skolan och skulle sätta mig vid en dator för att skriva ut några papper. Även om det var ganska tidigt, så var det ändå en hel del folk på biblioteket. Jag sätter mig lite för snabbt, så att stolen som har hjul skjuts bakåt. Och gissa vad som händer? Jo, jag sätter mig pladask på rumpan (med en duns)!!! Alla bara tittade och någon sa: "Ojsan!". Jag ville sjunka genom jorden! Det var riktigt pinsamt och jag kände hur kinderna hettade. Menmen...sånt som händer. Det gjorde faktiskt ont också, har fortfarande ont i rumpan :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu får du väl skriva lite igen!

Detta håller ju inte.

2010-11-03 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0