På hemmaplan

Nu är jag på hemmaplan igen, har varit det i några dagar. Helgen har varit bra; i fredags kväll var jag på NH, igår var jag och shoppade i Tornby och idag har jag tvättat, pluggat, lagat mat och städat lite. Vi har ju fått ut hemtentan i implementeringskursen nu, så har jobbat lite med den idag. Den ska in nästa söndag, men jag ska ju åka till Helsingborg nästa helg så jag vill helst vara klar med den innan jag åker, vill inte behöva plugga hela helgen när jag är hemma. Det borde jag i och för sig göra ändå, med tanke på hur mycket jag ligger efter. Men jag känner mig lite mer studiemotiverad nu än jag gjort tidigare under den här terminen, får se om det håller i sig ;)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0