Köat och shoppat

Dålig uppdatering jag vet. Jag har varken haft tid eller lust att blogga... Idag har jag och Carro köat för att köpa biljetter till kravallen "Lagens änglar - White Sensation" som vi (och syster Amanda) ska gå på på lördag. Vi kom till skolan redan klockan åtta och då kan jag tala om för er att vi var först i kön (biljetterna släpptes klockan tolv). Men det var ganska mysigt, sitta där och halvplugga lite och prata. Så den här gången fick vi biljetter, yes! Kommer bli en riktigt kul helg; Flamman på fredag och kravall på lördag!

När vi hade köpt biljetterna begav vi oss ner på stan, jag la undan ett par jättesnygga vinterstövlar, köpte en för dyr tröja och åt lyxig oxfilé på Steves. Ja, jag är student. Nej, jag har inte pengar i överflöd. Och ja, jag ska hålla lite mer i pengarna framöver. Shoppingförbud it is (efter inköpet av stövlarna, hade inte tillräckligt med pengar på kontot idag).

Idag har jag faktiskt fått en del pluggat, tro det eller ej. Jag har nästan gjort klart en implementerings-uppgift.

Ikväll blir det bowling, kul! Jag ska vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0