Mot Värnamo

Idag åker jag till Värnamo för att göra praktik. Det tar emot lite faktiskt... Jag har ju rest så mycket på sista tiden, börjar bli trött på det nu. Men det ska nog gå, det är ju alltid kul att göra praktik och det är ju kul att jag ska göra praktik med Carro igen.

Just nu sitter jag och kollar på fredagens Idol på tv4play... Jag missade ju avsnittet i fredags, eftersom jag var på NH och såg Parken spela. De var jättebra, men musiken efter att de hade slutat spela var under all kritik. Nu ska jag snart packa klart det sista.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!



Jag hittade din blogg via google när jag sökte efter käkoperationer. Jag ska själv flytta fram underkäken om en vecka och börjar bli fruktansvärt nervös, så det var skönt att få läsa om någon som var nöjd med reslutatet (himla fin du blev!). Hur länge blev du tvungen att gå med tandställningen efter op? Hur jobbig var smärtan efteråt på en skala, var det överkomligt? Och hur lång tid tog det innan du kunde leva "normalt" och göra vanliga aktiviteter och äta fast föda?



Tack på förhand, hoppas att du vill svara =)

2010-11-07 @ 15:11:34
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0