Underbara, underbara Håkan <3

Igår var det äntligen dags för konserten med Håkan Hellstörm som jag sett fram emot så mycket. Jag kom till Helsingborg vid tjugo över två, i rätt tid, trots att första tåget som vanligt var 40 minuter sent (jag blir så jäkla trött på SJ). Jag träffade min mamma och syster på Knutpunkten och vi åt på McDonalds. Sedan blev jag skjutsad till Erika där jag gjorde mig i ordning. Strax därefter var det dags för oss att bege oss mot Lund där konserten skulle äga rum. Konserten var helt fantastisk, underbar, ja det finns inte ord för att beskriva hur bra den är. Han var som vanligt full av energi och hade valt ut de bästa låtarna, bland annat spelade han:
♥ Mitt Gullbergs Kaj paradis
♥ Känn ingen sorg för mig Göteborg
♥ Ramlar
♥ En midsommarnattsdröm
♥ Jag har varit i alla städer
♥ Gårdakvarnar och skit
♥ Hurricane Gilbert
♥ Tro och tvivel
♥ För en lång lång tid
Kvällen var magisk. Jag kommer kunna leva på den glädjen jag kände länge. Och trevligt sällskap hade jag också! :) :) Vi hade lite funderingar på om vi skulle gå ut när vi kom tillbaka till Helsingborg, men våra fötter värkte efter allt dansande och hoppande och våra halsar/röster hade också tagit lite stryk efter allt sjungande och skrikande, haha. Men måste säga att vi höjde upp medelåldern där lite. Visst fanns det folk som var äldre än oss, men publiken bestod främst av småflickor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0