Om helgen + lite pluggstress

Förlåt förlåt, mitt bloggskrivande är verkligen under all kritik. Men jag kommer verkligen inte på något att skriva. Jag kan ju berätta lite om förra helgen. Jag var ju hemma i Skåne då och hälsade på min familj och min farmor och farfar. Jag fick en mobil som min pappa inte ville ha, väldigt bra eftersom min förra mobil började bli ganska gammal. Den nya är jättefin och har rosa skal, perfekt. På lördagen gick jag, Sammy och Erika på stan innan det var dags att gå på inflyttningsfest hos Signe. Det var kul, men musiken ute sedan var under all kritik. Och dålig musik kan göra mig sjukt opepp, så vi gick hem ganska tidigt.

Idag ska jag plugga dysartri (talstörning till följd av neurologisk skada) som en galning. Jag ligger efter i plugget och jag börjar bli stressad. Tentan närmar sig med stormsteg och dessutom har vi en praktikuppgift som ska skrivas. Min neuropraktik i Värnamo börjar nästa vecka. Ska bli kul och intressant men samtidigt lite läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0