Mardröm

Nej den handlade inte om tentan... Jag drömde att jag precis hade haft röstträning med en (helt påhittad) patient... Jag och min syster var någon allmän toalett när vi hörde höga röster utanför. Vi öppnar dörren och ser att min patient blir hotat med kniv av en okänd man. När mannen får syn på oss bryr han sig inte längre om min patient som springer iväg. Jag och min syster blir jätterädda och skriker och springer därifrån, mannen följer efter. Sedan plötsligt försvinner han. Och min syster är också försvunnen. Så jag ringer henne och hon säger att hon befinner sig på toaletten igen. När vi möts upp bestämmer vi oss för att skynda oss hem. Vi är jätterädda för vi har ingen aning om var den där obehagliga mannen tagit vägen... Då ser vi en stor rottweiler komma springande, och någon av oss sa: "Har han en hund också?!". Sedan vaknade jag med ett ryck. Det var oerhört skönt att veta att det bara var en mardröm, att jag låg i min trygga varma säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0