Helgplaner (och lite om den stundande tentan)

Imorgon är det tenta och jag håller tummar och tår för att jag ska få skriva den. Det är hinder nummer ett. Hinder nummer två är att jag inte kan säga att jag pluggat överdrivet mycket. Så vi får se hur det går imorgon. Jag får ta med min lilla turgrej och hoppas på att rätt saker har fastnat i mitt lilla huvud. Sedan blir det en runda på stan innan det är dags att skriva det sista på praktikuppgiften. Imorgon kväll blir det kravall, jippi! Ska bli riktigt kul, det var länge sedan jag använde min fina röda overall.

Kan ni fatta en sak? Efter fredagens praktikseminarium är jag heeeelt ledig heeeela helgen!! Det känns helt ofattbart. Det är inte så att jag har pluggat varenda helg hittills under terminen, men man har ju ständigt dåligt samvete för att man inte pluggar och tänker att man borde göra det. Men i helgen har jag inget sådant tvång. Hur dåligt det än går på tentan så ska jag njuta av en ledig helg. I helgen blir det nog en del fest, jag och Carro har lite planer. På lördag på dagen ska jag till Norrköping och på söndag ska jag gå på advetsmarknad i Gamla Linköping. Ska se om man kanske kan samla flickorna på sconeskväll på söndag kväll... Det var typ hundra år sedan jag träffade dem allihopa samlade, så det är på tiden... Får väl se hur det blir. Men helgen kommer bli underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0