Förkyld=helt slut

Hade en trevlig dag i Norrköping, men är heelt slut nu. Herregud, det känns som min kropp är 100 år, jag finner mig själv stirrandes rakt ut i luften. Anledningen till tröttheten? Jo, förkylningen som jag åkt på. Det är lite synd om mig, eller hur? Jag och Carro som skulle ha gått ut idag, men jag orkar helt enkelt inte. Jag får lite dåligt samvete, jag tycker inte om att ändra planer man har gjort upp med någon annan. Carro sa i och för sig att det inte gjorde något, men jag kan ändå inte låta bli att känna mig lite dum. Men man kan inte rå för hur man mår. Jag hade verkligen mycket hellre varit frisk och pigg...

Och jag orkar inte skriva dagens inlägg heller... Kräver för mycket tankekraft. Det får komma imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0