Dag 4: Det här åt jag idag

Hej!
Hann inte skriva igår så dag 4 får komma idag istället.

Frukost: Toast med ost och skinka och te
Lunch: Grillad oxfilé med pommes frites (restaurang), fanta.
Middag: Två mackor med ost och tomat, te.

Tentan igår var svår förresten, så det blir nog omtenta i januari, men en omtenta har inte dödat någon så vitt jag vet. Kravallen igår var toppen, hur bra musik som helst!! Den ena bra låten efter den andra = en glad Hanna. Ikväll skulle jag egentligen gått ut, men ska bara göra en appearance på förfesten, inte dricka en droppe och sedan gå hem tidigt. Jag ska till Norrköping imorgon och vill vara så pigg som möjligt då. Är ju förkyld också, attans att man går och blir förkyld första lediga helgen på evigheter....

Jaja, see you later.

Kommentarer
Postat av: Bex

Brukar vara så, när man liksom slappnar av kommer alla virus flygande! Då kan vi sällskapa hem sen - du, jag, din förkylning och min huvudvärk! ;)

2010-11-26 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0