Dag 1: Om mig

♥ 23 år
♥ Pluggar tilll logoped
♥ Älskar godis och annat sött
♥ Shoppar för mycket kläder
♥ Gillar att träna, läsa, umgås med mina underbara vänner
♥ Älskar musik, speciellt svensk musik, t.ex. Håkan Hellström, Thåström, Kent, Parken, Lasse Lindh
♥ Är känslomänniska - vissa stunder mår jag dåligt, andra stunder mår jag fruktansvärt bra. Men jag kan ta dalarna när jag får topparna.
♥ Kan vara lite dramatisk till min natur
♥ Kan ibland ta ut negativa saker i förskott, men är för det mesta ganska positiv
♥ Jag är ganska blyg, men det börjar bli bättre
♥ Jag får ibland höra att jag är omtänksam, vilket gör mig väldigt glad eftersom det är en egenskap jag värderar högt.
♥ Jag har en bra relation till min familj. Jag pratar med min mamma och min syster dagligen.
♥ Jag gillar rutiner. Jag gillar att äta ungefär samma frukost, att promenera samma runda. Jag gillar när saker är som saker alltid brukar vara.
♥ Jag gillar att planera, men uppskattar även spontana grejer.
♥ Jag ger nog ett ganska lugn intryck och det är jag för det mesta. Men jag har temperament och kan bli arg. Jag säger ifrån om jag tycker att jag har blivit felaktigt behandlad, i alla fall om det är folk jag känner väl.
♥ Jag gillar djur väldigt mycket, jag vill ha en hund och en häst
♥ Jag är kräsen när det gäller mat.
♥ Jag tycker om att kolla på film. Jag kan se samma film om och om igen. Jag och min syster har sett vissa filmer, t.ex. "Den osynlige" och "Hata Göteborg" varje dag i en vecka. Film är bra på bio också.
♥ Jag hatar att bli masserad, jag är ganska kittlig. Fast jag har aldrig blivit masserad av någon professionell massör, kan kanske bero på det.
♥ Jag föredrar att duscha framför att bada.
♥ Jag är vansinnigt rädd för spindlar, brännmaneter och getingar.
♥ Jag är morgonpigg, men ganska kvällstrött.
♥ Jag är pålitlig och lojal.
♥ Jag gillar inte att städa, tvätta eller laga mat.
♥ Jag gillar svenska tv-serier.
♥ Jag tycker att SJ-tågen är dumma, de är alltid försenade!
♥ Jag gick samhälle-samhälle på gymnasiet.
♥ Jag har sjungit i kör i 10 år och spelat saxofon i några år. Nu gör jag inget av det.

Jaja, nu orkar jag inte mer. Det får duga. Där fick ni några punkter om mig, utan någon speciell ordning, huller om buller. Nu ska jag gå och svimma i sängen. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0