SportgalaNH ikväll!

Ikväll är det äntligen dags för den efterlängtade SportgalaNH, som äger rum på studentstället Nationernas Hus (NH). Det är vårt festeri (Oralspex) som anordnar festen tillsammans med Affärsjuristernas festeri. Tanken är att man ska komma antingen utklädd (till något sportigt) eller uppklätt (som om man skulle på t.ex. Fotbollsgalan). Jag kör på det sistnämnda. Eftersom jag är nästintill pank den här månaden har jag inte råd att köpa något nytt bara för det här arrangemanget, så jag får ta något jag har i garderoben sedan innan.

Nu har jag äntligen hämtat ut mitt körkort, skönt att slippa släpa runt på passet längre. Måste vila lite nu, känner mig helt slut efte rundan på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0