Jag drar till Malmööö!

Om några timmar sitter jag på en buss mot sydligare breddgrader (Malmö närmare bestämt) och jag kommer att spendera så gott som hela dagen på bussen... Men jag gillar att åka buss, så det är inga problem.. Men visst, jag kommer säkert bli lite uttråkad.

Jag har nog sträckt någon muskel högt upp i magen på vänster sida och vänstra axeln när jag cyklade igår... Jag var tvungen att stanna för en buss och då hade min långa jacka fastnat runt sadeln.. Tror det hände då.. Har jätteont i vilket fall som helst och jag har fram till nu oroat mig för en hjärtattack... Då känns det ju i vänster arm. Men jag har nu kommit fram till att det nog inte är något livshotande. Och de på sjukvårdsupplysningen sa att man inte får en hjärtattack som 22-åring om man inte är kraftigt överviktig, och det är jag ju inte. Ni kanske tycker jag är löjlig som oroar mig så mycket att jag ringer sjukvårdsupplysningen mitt i natten. Men ni får tycka vad ni vill..

Dags att äta frukost och sen bege mig ner mot Resecentrum..

Ha en bra helg allihopa! Kanske uppdaterar någon gång under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0