Inte som förväntat

Jag känner mig gaanska stressad just nu, milt uttryckt. Det är så mycket med uppsatsen plus möten hit och dit. Och så ska man hinna med att träna. Och laga mat. Och städa. Och tvätta. Mitt liv är inte så kul just nu. Men det vänder nog och jag är glad att jag i alla fall gör uppsatsen tillsammans med en nära vän.

Idag var jag och tränade. Såg att det skulle gå ett Medel/puls-pass... alltså ett gympapass med fokus på konditionsträning, vilket passar mig som handen i handsken eftersom jag är starkare konditionsmässigt än vad mina muskler är (fast i så fall borde jag ju träna upp mina muskler, men det är ju så tråkigt). I vilket fall som helst så var det ett vanligt medelpass istället, på grund av att den vanliga ledaren var borta. Passet var helt okej, men jag hade velat gå på Medel/puls. Om de byter pass, ska det vara så svårt för dem att skriva det på hemsidan? Om jag vetat att det var ett Medelpass kanske jag hellre hade gått någon annan tid. Dessutom var det ovanligt lite folk där, vilket jag kopplar ihop med att folk trodde det var Medel/puls. Allså missade andra som ville träna medelgympa ett bra pass. Sånt gör mig så irriterad. Som en annan gång när jag tänkte gå på ett Medelpass så visade det sig att det skulle bli Medel/styrka. Det var ännu värre och då gick jag till och med ut och sa till de som jobbade i receptionen. Nu lät jag dem hållas. Bara för att ett Medelpass också är kul och helt okej att gå på.

Nu håller jag på att laga lunch tills imorgon då det ska pluggas järnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0