Pinsamt värre!

Kan inte ni ge mig tips på vad jag kan skriva om här i bloggen? Jag har INGA idéer! Jag kan säga att jag trivs på jobbet, det är väldigt kul, trevliga boende, trevliga kollegor. Kunde inte vara bättre! :) Men jag är så trött när jag kommer hem efter att ha jobbat kväll.... som jag har gjort idag och kommer att göra imorgon också.

Jag har varit hemma hos mamma och pappa något dygn nu. I torsdags kväll grillade vi och igår så kollade jag och Amanda på "Farsan" och halva "Harry Potter och halvblodsprinsen" (båda somnade mitt i filmen). "Farsan" var riktigt rolig, speciellt scenen där en man som annars är ganska mesig ska göra machosallad, haha. Ni som inte har sett den borde definitivt göra det.

Jag gjorde bort mig häromdagen också. Jag ringde Eriks  mobil och någon svarade "hallå", jag antog att det var Erik. Så jag pratade på om allt möjligt, att jag skulle ut och gå och att jag hade råkat "fetta ner" min nya tunika (typ hällt nystekta potatisar över mig själv...av misstag) osv. Sedan slog det mig att det inte lät som Erik, jag tänkte: varför pratar han så här? Sedan sa killen i luren något i stil med: Erik ringer sen. Och jag bara höll på att skämmas ihjäääl så jag bara sa: "Ååååååh... Hejdå" och lade på!! Tala om otrevligt! Men jag blev så chockad och generad att jag inte tänkte klart. Sedan när jag pratade med Erik frågade jag vem det var jag hade pratat med, och det visade sig att det hade varit hans bror Viktor. Jag förstår inte hur jag inte kunde känna igen hans röst, skumt. Men det kändes ändå som en liten lättnad att det var han och inte någon kompis till Erik som jag aldrig träffat. Viktor vet ju att jag inte brukar vara otrevlig (hoppas jag). Men jag bad Erik be honom om ursäkt å mina vägnar.

PS. Glöm inte komma med förslag på vad jag kan skriva om!!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0