Ett gott skratt

I förmiddags när jag var hos min farmor och farfar hittade jag ett stort brunt kuvert som jag snokade i (nyfiken i en strut) och vet ni vad jag hittade där? Jo flera tidningar som jag har skrivit tillsammans med kompisar eller med Amanda. "Obojj", "Popnytt", "Magiska saxen" (Amandas tidning), "Hästexpressen", "Chester" osv. Dessa tidningar skrev vi alltså när vi var små och det var sjukt kul att bläddra i dem och skratta åt hur dum man varit som liten, haha. Jag fick mig ett gott skratt. Men samtidigt kändes det lite nostalgiskt och sorgligt, jag kommer ju aldrig någonsin bli så liten och dum igen... Men tiden går, dagarna flyger iväg och blir till år. Det finns inget man kan göra för att stoppa det.. bla bla bla. Klyschor som tyvärr är sanna. Jag önskar jag kunde pausa tiden ett tag, jag trivs bra i den ålder jag befinner mig nu. Men var ålder har väl sin charm, I guess. Ja där fick ni en sann klyscha till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0