Bra dag i Köpenhamn

Tänkte börja med att säga att jag och Erik inte är tillsammans längre, det fungerade inte riktigt vilket såklart är jobbigt... Men jag tänker absolut inte gå in på några som helst detaljer angående detta här på bloggen, det stannar mellan Erik och mig.

Igår var jag och Amanda i Köpenhamn. Jäklar vad dyrt allting är där! Vi åt på en kinarestaurang där priset klart översteg vad man fick för pengarna. Amandas läsk kostade 40 danska kronor (ca 50 svenska)!!! Sedan köpte vi jävligt dyra bakelser, 113 danska tillsammans! Galet. Däremot fyndade jag på "New Yorker". Jag köpte två klänningar och en t-skirt för sammanlagt 183 danska kronor, billigt eller hur?! Och jag är sjukt nöjd med köpen, jag önskar jag hade en kamera så att jag kunde visa er. När vi "tröttnade" på Ströget, försökte vi leta upp Christiania, men hittade inte riktigt dit. Det var en bra dag i den danska huvudstaden...

Nu ska jag diska, sedan powerwalka innan jag ska träffa Karin W som är i Malmö för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0