Shopping, semlor, "Kotte" och Läckberg-feber

Här kommer en bild på tröjan och jeansen som jag jag införskaffade i Malmö i helgen:


Lite suddig bild jag vet. Tröjan är i alla fall från Monki och byxorna från Gina Tricot.

Semlorna igår var goooooda, riktigt goda. Vi spelade kort, "Kotte" eller vad det heter. Ni vet det där man ska vara fyra och gå ihop två och två och komma på ett tecken man ska göra när man har fått t.ex. fyra kungar eller fyra damer. Man kan även ha ett fusktecken. Jag lurade Amela flera gånger. Varje gång jag gjorde fusktecknet och gjorde en gest som att jag skulle slå på högarna så slog Amela, haha. Det var kul. Det var typ hundra år sedan jag spelade det sist.

Jag är helt galen i Camilla Läckberg-böcker. Jag slukar den ena efter den andra. Tack så mycket Rebecka för att du introducerade mig i denna deckardrottnings böcker. De är helt fantastiska! Just nu håller jag på med "Olycksfågeln".

Blir nog tidig sängläggning ikväll, känner mig trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0