Malmö

Jag befinner mig nu i Malmö. Igår gick vi på stan och jag köpte ett par jättesnygga jeans på Gina Tricot. På kvällen gick vi på bio och såg "Avatar" (3D). Den var väl ganska häftig, men lite för lång och lite mycket slagsmål för min smak.

Idag sov vi länge. Vi skulle egentligen ha åkt till Köpenhamn, men vi insåg att det skulle bli för stressigt. Dessutom är det nog roligare att åka dit framåt vårkanten istället. Amanda var och såg Thåström i Köpenhamn i torsdags och hon sa att det var sviiinkallt där! Vi var nere på stan och åt på Pizza Hut, sjukt gott. Och jag gjorde misstaget (?) att gå in på Monki där jag hittade en supersöt tröja som jag bara var tvungen att köpa, trots att priset låg en aning utanför min prisklass... Ni får se bilder på de nya kläderna sen :) Nu sitter vi i Eriks lägenhet och spelar Super Mario :) Kul! Det var tusen år sedan och det känns ganska nostalgiskt.

Ikväll blir det också bio, "Valentine's day", gissa vem av oss det var som valde den?! Haha. Jag. Erik fick ju välja "Avatar" igår.

Vi hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0