Lyckad träning

Träningen var lyckad, måste jag säga. Jag hade mycket energi och orkade till och med styrkedelarna!! Lite stolt över mig själv är jag allt. Dock tyckte jag att passet innehöll lite för mycket benövningar, jag hatar benövningar. Men men det var ändå roligt!

Imorgon blir det plugg för hela slanten. Jag och Carro ska sitta med transkriptioner och sedan på kvällen måste jag jobba på min bakgrundsdel som jag fortfarande är långt ifrån nöjd med. Men först ska jag försöka få tag på "Suntrip"-biljett inför lördagen ("Suntrip" = kravall = fest i overall) och hänga upp affischer å Valberedningens vägnar... Det är ju dags att kandidera/nominera någon lämplig person till Kårens styrelse för nästa läsår.

Nej, det blir tidig sängläggning ikväll, i och med att det blir tidig uppgång imorgon. Känns logiskt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0