Halv film

Vi fick bara se halva "Snabba Cash" eftersom ljudet krånlgade.. Till och från var det omöjligt att höra vad personerna i filmen sa, så sjukt irriterande. Så när halva filmen hade gått, avbröt de filmen och sa att man fick ersättning i kassan. Vi gick dit och trodde att man skulle få pengarna tillbaka (vi hade ju bara betalat 60 kronor eftersom vi var studenter), men icke! Vi fick två biobiljetter var! Så vi tjänade på att vi inte fick se hela. Vi ska göra ett nytt försök på tisdag, vi vill ju veta hur det slutar och vad personerna sa när vi inte hörde.

Nu ska jag sova, ska upp tidigt och testa barn i Ekholmen imorgon. Jag hade tänkt dammsuga nu på kvällen, inför morgondagens fest. Men jag orkar nog inte det.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Bex

Taskigt att bara få se halva filmen, har jag aldrig varit med om... Men schysst kompensering! :)

2010-02-05 @ 14:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0