Föreläsaren med en känd son

Gissa vems mamma som föreläste för oss idag??


Måns Zelmerlöws! Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite coolt. Hans mamma heter ju Birgitta Sahlén och är logoped. Föreläsningen var bra och intressant. Inte bara för att hon är Måns mamma. Den handlade om hörselnedsättning och språkstörning, spännande värre. Jag gillar ju inte ens Måns musik särskilt mycket, men man kan ju inte sticka under stol med att han lyckats skaffa sig en karriär. Han leder ju till och med Melodifestivalen för tusan.



Där har ni dem.... Ni kanske tycker jag är löjlig, men jag tycker det är lite spännande med kändisar... Till och med kändisars mammor.

Nu ikväll har jag varit på möte på Studieförbundet Vuxenskolan här i Linköping. På torsdag ska jag ju ha matcirkel för individer med utvecklingsstörning. Det ska bli spännande och kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0