Juluppdatering: julklappar och Kalle Anka

Nu är julen över för den här gången. Hoppas ni har haft det mysigt och fått fina julklappar. Det fick jag:

♥ En digitalkamera
♥ En volume master (ska ge mer volym åt håret)
♥ Pengar
♥ En svart mysdress
♥ Duschtvål och body lotion
♥ Fyra Swedish Grace-skålar (Rörstrand)
♥ Merci - choklad

Så nu kommer det snart lite foton på bloggen igen, jag måste bara fixa ett minneskort till kameran först.

Såg ni Kalle Anka på julafton? Det gjorde jag, det är ju en tradition som inte får brytas. Jag läste i tidningen att SVT i början av 1980-talet försökte ersätta "Tjuren Ferdinand" med något annat. Detta resulterade i mycket vilda protester från svenska folket och SVT tvingades sända "Tjuren Ferdinand" efter det ordinarie Kalle Anka-programmet på Julafton. Sedan dess är de väldigt försiktiga med att ändra i programmet. Hahah, tyckte det var lite roligt att läsa, tänk att det betyder så mycket för människor runt om i landet. Förresten, visste ni att SVT har klippt bort vissa scener? Egentligen så ska Kalle försökte skjuta den där jobbiga fågeln med bazooka och egentligen skulle det komma ett tåg när Musse Piggs husvagn förlorade kontakten med bilen. 

Nu blir det plugg.  

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Gott Nytt År! Tack för en trevlig Blogg. Det har varit roligt att följa dig under året som har gått.

Hälsa hela familjen och ha nu härlig Nyårsafton.

Kramar från Carina och Killarna

2010-12-31 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0