Dag 13: Den här veckan

Den här veckan har väl varit okej, inte jättbra, men okej. Jag har känt mig på ganska dåligt humör, men det börjar vända nu, skönt. Jag får väl gå igenom vad veckans dagar har bestått av:

Måndag: Jag var på en föreläsning om stamningsbehandling, annars pluggade jag nog bara tror jag.
Tisdag: Jag var på en föreläsning om kulturella skillnader i synen på hälsa och på kvällen kom han som jag är kontaktperson åt hem till mig och bakade lussekatter, gott!
Onsdag: Var jag "ledig" från skolan. Jag var hemma och pluggade, gick ner till stan en runda och fick mitt arbetsminne testat av Lovisa och Amela som håller på med ett arbete till sin valbara kurs (som jag tack och lov inte läser). Kvällen spenderades framför "Bonde söker fru", dramatiskt värre!
Torsdag: Igår hade jag mitt livs sista basgrupp (som basgruppsmedlem, ska vara basgruppshandledare nästa termin). Sedan fikade jag på stan med Carro och på kvällen kom Linus till mig. Vi lagade mat (korv och stekt potatis) och kollade på film ("Varannan vecka").
Fredag: Idag har jag haft seminarium om kulturella skillnader i vården och så har jag försökt plugga utan något vidare resultat. Är sjukt trött nu, kanske måste powernappa. Kvällen blir lugn som bara den, ska vara ensam hemma och ta det lugnt.

Helgen kommer nog mest bestå av plugg. Jag behöver verkligen plugga och dessutom har jag inga pengar så att hitta på nåt blir det inte tal om. Ska i alla fall träffa Linus imorgon, det blir kul :)

Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0