Äntligen!

Jag har oroat mig för det här med sommarjobb, jag har sökt massa jobb och faktiskt fått komma på flera intervjuer, fler än jag någonsin vågat hoppas på. Det har varit roligt och lärorikt, hade ju inte varit på så många intervjuer förut. Jag har oroat mig för att ändå inte få något jobb, men nu har jag fått ett! Ifall jag inte klantar till det på introduktionen i maj, ska jag jobba på en gruppbostad inom LSS i Malmö i sommar! Det verkar hur kul som helst, så jag hoppas verkligen att introduktionen går bra.

De tre senaste somrarna har jag jobbat på Orrefors Kosta Boda och det har varit ett roligt jobb, men nu kände jag att det var dags att gå vidare och testa något nytt. Dessutom är det här mer relevant för min utbildning. Så jdet är en glad Hanna som måste gå och lägga sig nu innan hon somnar på datorstolen.

Godnatt!

Jag hatar Blogg.se ibland, varför ska det ta sådan tid innan inlägget läggs ut..Det här skulle i alla fall ha publicerats igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0