Hur ska det gå??

Igår blev det förfest hos mig och sedan gick vi ut på Flamman... Det var jättekul, men idag är man inte så pigg. Jag hade tänkt vara duktig och läsa lite om akustik för att försöka vara liiite förberedd för kursen som börjar imorgon. Men jag tror nog jag sover lite istället, så att jag är redo för filmkvällen med Lovisa och Amela ikväll...

Usch jag får ångest av att tänka på den kommande röstkursen... blääää. INTE mitt ämne. Jag har så svårt för att förstå akustiken och redan på tisdag ska jag åter sätta min fot i språklabbet.... ångest på hög nivå. Sist jag var där slutade det i tårar. Jag kan bara inte förstå det, min hjärna vill inte ta emot kunskapen. Men det är väl bara att inse att man inte kan ha lätt för alla ämnen... Akustik och röst är ett ämne som jag har väldigt svårt för. Jag hoppas det ska klarna under kursens gång. Det finns en praktikplats i Ängelholm, jag hoppas jag får den! Då kan jag bo hemma hos mina föräldrar, vilket skulle vara kul...

Nej, nu ska jag nog sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0