Igår fest, idag plugg

Festen igår var inte bara rolig, utan tydligen ett bra botemedel för min begynnande förkylning. Eller om det var det var Friggs Echinacea som jag har proppat i mig, som haft effekt... Jag är i alla fall bättre idag, vilket känns skönt. Jag är lite snorig och har lite ont i halsen, men jag känner mig inte så där trött och tung i huvudet... vilket kanske är lite konstigt med tanke på att jag inte gick och la mig förrän vid fyratiden i natt.

Dagen idag har hittills bara bestått av plugg och det kommer resterande del av dagen också att göra. Jag längtar som en tok tills den här oerhört stressiga vecka är över... Nästa helg ska jag inte öppna en bok (kanske skönlitterär, men ingen facklitteratur tack).

Förlåt för tråkiga blogginlägg... har inget roligt att skriva om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0