Underbara måndag!

Åh jag älskar sådana här dagar! Dagar då allt bara flyter på, dagar då allt går som man vill, när man gör allting rätt! Jag har varit på strålande humör hela dagen och här kommer de fyra anledningarna till detta:

1. Egen röst gick jättebra. Logopeden sa att jag var väldigt nära en bra röst och att jag kunde tekniken. Det "enda" jag ska göra nu är att tillämpa den i spontantalet. Det känns väldigt skönt att höra att jag har tekniken, jag är inte ett hopplöst fall som jag trodde! Jag känner mig ännu mer pepp att göra röstövningar och få en riktig logopedröst!


2. Möte med handledare
om kandidatuppsatsen som jag ska skriva tillsammans med Carro nästa termin, gick också väldigt bra. Det känns otroligt spännande och jag längtar tills det är dags att sätta igång på riktigt. Handledaren verkar väldigt bra och engagerad. Så det känns toppen.


3. Spontantur till Tornby
med Carro istället för att plugga på HUB = me like! Sådana spontana grejer älskar jag! Jag och Carro hade väldigt kul :)

4. Hittade "Artist Wave Maker" som jag åkte till Tornby för att köpa. Karin lockade ju mitt hår i lördags med en sådan och det blev jättefina lockar. Jag visste att OBH Nordicas rekommenderade pris var 399 kr. Vi gick först till Elgiganten, men där kostade den 499 kr, vilket jag tyckte var lite mycket med tanke på att det rekommenderade priset var 100 kr mindre. Carro tyckte vi skulle göra ett försök på Maxi och gissa vad vi hittade där?! Jo exakt samma locktång fast för endast 299 kr!!!!!!!!!!! Så just den locktången som jag var ute efter var på rea! Det är inte ofta man har sådan tur.


Nu ska jag gå och diska. Inte ens det kan få mig på dåligt humör, en underbar måndag som denna.


Kommentarer
Postat av: Hna

Visst blir det fint!

Jag har tänkt köpa en sån där i flera år men aldrig tagit mig råd, fanns det många kvar på Maxi?

:)

2009-09-28 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0