Stress => panik

Jag ska inte gå in på Facebook mer förrän rapporten är färdig... Blir så stressad av att folk börjar skriva att de är klara, jag är allt annat än klar... Har så mycket kvar att jag börjar få smått panik. Men inte ens då får jag något vettigt gjort... Tänk att jag börjar känna mig skoltrött redan, när terminen knappt har hunnit komma igång.

Aja, nu ska rapporten bli klar.

Ps. Den här jävla kursen och den här jävla rapporten och all jävla tid jag lägger på den inverkar mycket negativt på min hälsa och livskvalitet. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bra att du får in HEL-perspektivet även i bloggen! ;)

2009-09-09 @ 18:56:00
Postat av: H

Bex: Haha eller hur??! ;) Ses imorgon!

2009-09-09 @ 22:44:44
URL: http://underbarochalskadavalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0