Rapport om rapport

Fy vad jag är trött nu, mina ögon går i kors eller hur är det man brukar säga? Jag har som vanligt inte fått så mycket gjort, i alla fall inte lika mycket som jag hade planerat. Jag har i alla fall kommit igång att skriva och jag börjar till och med oroa mig för att skriva för MYCKET, får ju inte överskrida tio sidor. Men om det jag skriver är bra eller inte har jag ingen aning om. Jag borde egentligen sitta uppe lite till, men mitt huvud orkar inte och eftersom jag ska upp tiiiidigt imorgon och åka till Norrköping för att ha rollspelsövning (oh ja jag längtar...eller inte), så orkar jag inte sitta upp längre. Bättre att ta nya tag imorgon när jag är piggare och helt enkelt skriva tills jag blir färdig om jag så ska sitta uppe halva natten.



Gick promenad med Carro innan, trevligt trevligt. Men oj vad tiden sprang iväg, kom inte hem förrän kvart i sju, allså ungefär fyrtiofem minuter senare än jag i min tidsoptimistiska hjärna räknat ut. Aj aj. Sedan började ju Idol klockan åtta och det KUNDE jag ju inte missa! Årets bästa och mest underhållande program om ni frågar mig. Fast det är ju helt klart roligast nu i början med auditions. Jag kan inte fatta hur vissa personer verkligen tror att de kan sjunga och ställer upp i tävlingen och jag tycker inte synd om deltagarna som juryn sågar vid fotknölarna. Jag anser att har man gett sig in i leken får man leken tåla (eller hur säger man??? jag är tydligen dålig på uttryck), man vet ju att juryn inte behandlar en med silkesvantar. Det är skrämmande hur lite självinsikt vissa har... Längtar redan tills imorgon.

En annan sak jag längtar till är att det ska bli torsdag. Då är det värsta över... Om det blir komplettering så blir det... Men då är den förbannade rapporten i alla fall inlämnad. Sedan är det helg som jag hoppas kommer att bestå av roliga saker.

Nej, nu väntar sängen. Puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Hna

Var glad att du har NOG med sidor! Jag kämpar för att komma upp i fem...

2009-09-09 @ 08:13:26
Postat av: Hanna

Jo, men jag har jättesvårt att begränsa mig, det är mitt problem, och det får ju INTE vara över 10 sidor... Men vi klarar det här Hanna! :)

2009-09-09 @ 13:23:23
URL: http://underbarochalskadavalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0