Praktik i Ängelholm - yes! :)

Jaaa! Jag ska göra min praktik i Ängelholm, trots allt! Det trodde jag inte att jag skulle få. Jag ska ha en manlig handledare, ska bli spännande då jag nästan bara sett kvinnliga logopeder i arbete. YES! Enda skåneplatsen som har funnits hittills och den ligger väldigt nära min hemstad, tur eller hur? Mitt humör steg några grader där.

Nu ska jag försöka plugga lite....suck... Det är inte så intressant med akustik så jag känner ingen större motivation. Och snart börjar ju Idol.

Förresten, så har jag och Carro (okej, kanske mest Carro) kommit på världens bästa idé på kandidatuppsats-ämne! Hoppas bara vi hittar en handledare och att hon också tycker idén är bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till Skåne i nov!



KRAM

2009-09-16 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0