Onsdag 30 september 2009 - ja jag har rubriktorka

Sorry för urusel uppdatering, har inte riktigt haft tid att skriva sedan i måndags. Om jag skriver fel bokstäver här, beror det på att jag tvingas skriva med långfingret istället för pekfingret, på grund av att jag råkade sprätta upp mitt pekfinger på en häftklammer igår. Och eftersom jag snart ska diska orkar jag inte sätta på nytt plåster. I måndags hade jag ju tur, jag var dock inte lika tursam igår: först skadade jag mitt finger, som sagt, och sedan när jag skulle cykla hem krockade jag med en liten flicka som kom farande från ingenstans. Men jag kunde inte vara arg på henne eftersom hon var så gullig och frågade hur det gick och bad om förlåtelse flera gånger. Jag slog mig inte så mycket som tur var. Har ett blåmärke på höften bara.

Igår kväll var jag på sconeskväll hos Carro. Det var mysigt som vanligt. Kände mig dock inte på topphumör tyvärr... Men det kan man ju inte alltid vara. Vi kollade på Idol och jag tyckte rätt gick vidare. Fast jag gillar Moa också. Ska bli spännande att se kvällens avsnitt.

Annars har det inte hänt så mycket, har pluggat som en tok (!!) För första gången den här terminen har jag haft riktig pluggfokus. Egentligen har jag inte hunnit läsa allt jag skulle hinna läsa tills imorgon, men det får jag ta i helgen. Jag har gått djupt in på det andra istället. Orkar helt enkelt inte plugga mer nu.

Jag hatar mina springskor. Hur kan man få skoskav på ena foten (alltid på samma ställe) trots att skorna är flera månader gamla??? Tala om att kasta 800 kronor i sjön....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0