Norrköping, plugg, promenad, mys

Jag har varit fruktansvärt trött hela dagen idag, sov ju bara drygt fyra timmar i natt. Anordnade ju välkomstsittningen igår, så hela dagen igår gick verkligen i ett! 

Dagen började med basgruppsmöte i Norrköping. Nu under HEL-kursen läser vi ju tillsammans med andra program på Hälsouniversitetet. I min grupp finns det två logopedstudenter, två läkarstudenter, tre sjuksköterskestudenter, en arbetsterapeutstudent och en sjukgymnaststudent, vilket är roligt! Vi fick ta bussen klockan sju och jag var som vanligt sen, så jag fick cykla till busshållplatsen som en galning. Jag fattar inte hur jag ALLTID kan vara sen, helt otroligt. Tidsoptimist? Javisst. Men jag ska verkligen försöka skärpa mig.

Efter besöket i Norrköping satte jag mig på biblioteket och pluggade lite, det var dock svårt att hitta bra och relevant litteratur. Så strax efter fyra begav jag mig hemåt. Slappade innan jag tog med mig Carro ut på en mysig skogspromenad!

Nu ikväll har jag försökt tränga bort det dåliga samvetet över att jag inte har pluggat så mycket, genom att baka och äta scones, kolla på "Om ödet får bestämma" och äta choklad som mamma hade skickat med paketet med saker jag hade glömt hemma. En myskväll helt enkelt!

Nej, nu ska jag plocka undan lite här och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0