Moneybrother

Idag var jag på KALAS-mottagningen i Cloetta Center. KALAS-mottagningen består av en mässa, följt av uppträdande, en artist/grupp som spelar och avslutas med dansgolv. Jag hoppade över dansgolvet, mina kompisar ville hem. Jag är ju med i logopedsektionen så jag satt vid ett bord och försökte övertyga våra nya studenter att gå med i sektionen. Sedan tog jag några varv runt mässan och införskaffade sjutusen cykellysen (eller kanske inte riktigt). Det är sådana små cykellysen, ni vet, som är sjukt praktiska och lätta att ta med sig!

När vi hade tröttnat på mässan, vilket skedde ganska fort, begav vi oss in till stan för att hitta något att äta. Det blev pizza... När vi kom tillbaka fick vi vänta lite innan Moneybrother (som var artisten som skulle uppträda detta år) kom upp på scenen. Men han var jättebra! Jag har inte hört alls på honom innan och jag brukar ha svårt för att gilla musik jag hör för första gången, men Moneybrother var tydligen ett undantag.



Nej, nu ska jag gå och lägga mig och kansk läsa lite i Harry Potter. Imorgon blir det plugg heeeela dagen. Fy vad jag INTE tycker det ska bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0