Jobbigt

Jag har överlevt dagen, den har faktiskt varit helt okej! Vi hade kursintroduktion, basgrupp och egen röst (vi ska nu träna upp våra egna röster för att kunna vara en bra förebild för patienterna). Efter skolan gick jag en promenad i det underbara vädret. Det enda molnet på himlen var att jag dels fick skoskav av mina gympaskor (jag fattar inte, har haft dem i flera månader men de ger mig fortfarande skoskav på sidan av högerfoten) och dels att jag kände mig kissnödig igen. Det har blivit en psykisk grej av det tror jag...så fort jag lämnar lägenheten för att gå promenad/springa så får jag för mig att jag behöver gå på toaletten... Men annars går jag inte på toaletten alls särskilt ofta, det är just när jag ska iväg någonstans jag vet att det inte finns någon toalett. När jag sedan kommer hem behöver jag inte kissa längre. Det är faktiskt jobbigt och jag vet inte hur jag ska komma ur det... Kanske helt enkelt får stå ut och INTE gå i skogen.. Jag hinner hem. Haha, kul  för er att läsa om mina toalettbesök :P

Aja, nu ska jag väl ta tag i akustikskiten.. Men först ska jag ta reda på om det går något bra på tv ikväll som jag kan äta min middag framför... Så jag har något att se fram emot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0