Firade med shopping

Jag fick godkänt på rapporten och det var en otrolig lättnad att höra orden "... så jag sätter G på den". YES! Jag och Rebecka begav oss ut på Norrköpings gator för att shoppa loss för att fira att HEL II var slut och att vi hade klarat det (om vi hade misslyckats hade vi begett oss ut på Norrköpings gator för att tröstshoppa). Jag var lite för glad och shoppade lite för mycket (inte helt olikt mig, eller hur?) Jag tänker här visa vad jag köpte idag.


Häromveckan köpte jag ju en sådan här fast grön med vita ränder. Jag ÄLSKAR den tröjan, det är min absoluta favorittröja just nu. Så jag kunde inte låta bli att inhandla en till...


... och en till.


En mysig, skön, söt tröja från Cubus... Den var på rea och kostade bara 70 kronor!! Vilket kap, va?


Eftersom min parfym tog slut imorse hade jag som mål att hitta en ny..och jag tror att jag lyckades! Väskan fick man på köpet!


Strumpor och genomskinliga BH-band.


Två rosa äggkoppar i form av ett hjärta!


Rosa skärbräda i form av ett hjärta.


Duschdraperi med rosa hjärtan...behöver jag säga att jag gillar rosa hjärtan??

Det har varit en rolig shoppingdag, tack Bex! Och det var kul att få se mer av Norrköping, dit vill jag definitivt åka igen !

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Bex

Tack själv! :)

2009-09-12 @ 07:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0