Biobesök

Igår var vi alltså och såg "Flickan som lekte med elden" på bio. Det var jag, Rebecka, Carro, Carros syster Hanna och Hannas kompis Cristin. Men innan bion var jag och Rebecka och åt på "Butterfly". Eftersom jag ändrar om i hela menyn, så blir jag nog snart kallad "Mardrömskunden" där. I menyn stod det (typ): Filodegsinabakad fläskfilé med ädelost, stekta champinjoner, broccoli och rödvinssås. Jag ville ha med vanlig ost istället för ädelost, ingen broccoli och bearnesesås istället för rödvinssås. Det var väldigt gott! :) Efter maten satt vi kvar ett tag och pratade innan vi begav oss till Karamello för att inhandla det obligatoriska biogodiset. Sedan mötte vi upp Carro, Hanna och Catrin.

Varför gör jag alltid misstaget att gå och lägga mig för sent dagen innan ett biobesök? Jag är typ alltid trött när jag är på bio och får kämpa för att hålla ögonen öppna. Igår lyckades jag inte helt, om jag ska vara ärlig. Jag somnade till då och då. Filmen handlade om ett par som blir mördat (mannen jobbade på Millenium, tidningen där Mikael Blomqvist är ansvarig utgivare) och Lisbeth Salander blir misstänkt för morden. Den va bra, men första filmen var bättre, enligt min mening. Denna var lite seg emellanåt, men verkligen en helt okej film. Betyg: ♥ ♥ ♥ av fem möjliga.

Gårdagens bio-outfit:



Längre kofta från BikBok (köpte den häromdagen och jag älskar den)
Linne från Cubus
Jeansleggins från Gina Tricot

Ja det var det. Nu ska jag nog kolla Idolavsnittet som jag missade igår. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0