Ångestsöndag

Jag gillar inte söndagar, speciellt inte sådana här söndagar. När man bara går runt och känner att allt är hopplöst, när man bara vill lägga sig ner och gråta. Ibland känner jag att jag inte passar in någonstans, att jag är så olik alla andra människor. Att jag har olika tankar, olika värderingar och olika åsikter. Ibland känner jag mig så jävla fel.

Jag är inne i en depperiod och allt känns jobbigt. Men imorgon kommer min mamma och min syster på besök. Mamma stannar tills på onsdag (hon är här med jobbet) och min syster stannar förhoppningsvis tills nästa måndag, alltså en hel vecka! Vi har bl.a. planerat in att gå på bio och se inte bara en, utan två filmer ("Prinsessa" och "Inglorious Bastards") och så hoppas jag få med henne till Flamman på onsdag. Så det kan nog pigga upp mig lite i alla fall. Ska bli kul och just nu behöver jag saker att se fram emot.

Nej nu har jag lite plugg att ta tag i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta deppa - börja steppa!!

2009-09-20 @ 20:26:52
Postat av: Moster Cina

Vilken underbar o trevlig blogg du har. Jag är inne varje dag o läser den. Kul att du ska göra praktik i Ä-holm då kanske vi "tjejer" kan hitta på något skoj. Se framåt snart har du syrran och mamsen där. Livet är en berg- o dalbana men som alla äldre säger: Efter regn kommer solsken. Kram på Dig!!!

2009-09-21 @ 08:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0