Världshistoriens slappaste helg

Jaha, då var den här helgen över också det, usch vad tiden går fort. Den här helgen har jag inte gjort många knop, största delen av den har faktiskt spenderats i sängen. Antingen har jag suttit med datorn i sängen eller så har jag legat och läst i "Luftslottet som sprängdes". Den är för övrigt väldigt spännande, men nu har jag inte mycket kvar. Vad ska jag läsa sedan...boktips, tack?!

Ska upp så där äckligt tidigt imorgon igen, 05.30. Det ska nog gå, tur att jag är någorlunda morgonpigg. Egentligen borde jag sova nu, men jag vill gärna se Beck som börjar nu vid nio. Men om jag har borstat tänderna innan den slutar vid elva, så kommer jag ju ändå få ca 6 ½ timmes sömn. Hm, vilket egentligen är för lite. Men eftersom jag i princip sovit hela helgen, borde jag ju lyckas hålla mig vaken imorgon ändå.

Men jag förstår inte hur jag kan vara så trött nu, trots att jag inte gjort någonting i helgen. Men visst kan man bli trött av att göra just ingenting?!

Det har i alla fall varit skönt att bara ta det lugnt, jag har behövt det eter en vecka bestående av långa dagar.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: André

Jag har precis läst ut "Duma Key" av Stephen King. Den kan jag rekommendera! :)

2009-03-15 @ 21:07:27
URL: http://andrethegreat.blogg.se/
Postat av: Bex

Jag säger som alltid: "den vidunderliga kärlekens historia" av carl-johan vallgren.

2009-03-16 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0