Favvo-godis!

Idag sov jag till ungefär halv elva, men gick inte upp förrän klockan elva. Skönt, det var  längesedan jag sov så länge. Nu har jag precis varit ute på promenad med min morfar och snart ska jag skriva lite i min reflektionsdagbok (praktikuppgift) och även planera lite inför nästkommande veckas patienter.

Jag älskar mitt blivande yrke, har säkert skrivit det förut. Det känns så himla rätt. Det här är precis det jag vill göra med mitt yrkesliv. Det känns toppen. Kan inte tänka mig ett bättre jobb.

Igår köpte jag godis, tyckte jag hade gjort mig förtjänt av det efter en lång (men ack så rolig!!) vecka. Här kommer bilder på mitt favoritgodis.



LysMelk choklad


Gröna Grodor


Sega Råttor


Röda Godishjärtan


Salt döskalle

Geisha


Där fick ni några av mina favvisar, när det gäller lösgodis. Choklad slår ju helt klart allt. Men lösgodis är inte fy skam det heller. Blev ni sugna?? Jag tycker allt ni ska unna er lite lördagsgodis!

Vad är ert favoritgodis?

Kommentarer
Postat av: André

Det vattnas i munnen på mig. :) Jag gillar mest salt och surt godis, även om munnen tröttnar efter ett tag. :P

2009-03-14 @ 19:34:04
URL: http://andrethegreat.blogg.se/
Postat av: caroline

..och logopedmunnar?!?!

2009-03-14 @ 21:01:06
Postat av: Hanna

Carro: Logopedmunnar är goda, men inte mina favoriter :P

2009-03-15 @ 12:41:13
URL: http://underbarochalskadavalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0