Utmattad

Idag  hade jag min första neuropatient, vilket kändes riktigt bra faktiskt! Jag var lite nervös innan, men inte så nervös som jag var inför mina första patienter på barnpraktiken. Men det är ju i och för sig förståeligt, barnpatienterna var ju mitt livs allra första patienter. Jag ska förhoppningsvis ha samma patient för behandling imorgon också, spännande.

Jag är helt slut, helt tom i huvudet. Har ingen aning om vad jag ska skriva här... Världshistoriens tråkigaste inlägg, jag vet.

Vet ni vad jag som ska pendla sammanlagt 80 minuter om dagen, lyckats glömma hemma i Linköping?! Jo, min iPod. Är inte det lite korkat? Men jag spenderar pendlingstiden med att läsa "Luftslottet som sprängdes" (Stieg Larsson) och det är verkligen inte fy skam. Den är bra, spännande, men man stör sig verkligen på "bovarna" i boken.

Morgondagens tågresa kanske jag borde ägna åt att fundera ut nåt intressant att skriva här i bloggen, inte för att den är mitt liv. Men det är roligt att skriva här, om man har något att skriva vill säga.

Kommentarer
Postat av: André

Jag tycker det är intressant som det är nu, att du skriver vad du gör för något. :) Fast du kanske kunde vara mer detaljrik när du skriver om dina patienter. Eller så får man inte skriva om det, det är kanske hemligt. :P

2009-03-10 @ 23:06:57
URL: http://andrethegreat.blogg.se/
Postat av: André

Svar: Använd kodord då. :P Du behöver ju inte skriva något så att man kan känna igen personen ifråga. ;) Eller så skriver du mer generellt. Jag vet inte, men något får du skriva. :P

2009-03-11 @ 21:33:08
URL: http://andrethegreat.blogg.se/
Postat av: André

Du får gärna kommentera det jag visar i min blogg nån gång, det är ju jätteintressant. :O Blir du inte arg? Alltså på de som förstör? Det blir jag.

2009-03-11 @ 21:35:03
URL: http://andrethegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0