Sjukt kul fest!!

Åh vad det var roligt igår på Carros födelsedagsfest! En toppenkväll! Först var vi hema hos Carro, åt snacks, drack drinkar, dansade, sjöng, pratade, fotade och filmade. Vi dansade till låtar som till exempel "Fågeldansen", "Cotton eyed Joe" och "Macarena".

Carro fick ett presentkort hos p.a.u.s där man bland annat kan få ansiktbehandling eller massage. Dessutom fick hon ett fotobok som jag hade tagit på mig ansvaret att göra. Jag framkallade massa foton på Carro och försökte hitta minst ett foto på Carro tillsammans med var och en av de som var med på presenten. Och så fick de andra maila in personliga hälsningar. Dessutom skrev jag in några visdomsord och klistrade in massa klistermärken för att göra boken finare. Jag tror hon blev glad!! :) Kul att hon gillade den.

Här kommer några av visdomsorden, kan ju vara bra för oss alla att tänka på ibland:

                 Om du alltid gär som du alltid har gjort kommer du alltid att få det du alltid har fått. 

                 Gift dig inte för pengar. Det är billigare att låna dem. 

                 Regler är sådant som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft (Oscar Wilde)

                 You can only be young once, but you can be immature forever

                  En vän är någon som vet allt om en men som ändå håller av en

                  Nya vänner är som nya skor, man går bäst med de gamla

                   Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv
 
                  Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum

    
Idag ska jag åka till Emmaboda där min mormor och morfar bor, eftersom jag ska göra praktik i Karlskrona i två veckor och ska pendla dit från Emmaboda. Jag kan inte fatta att jag det är återigen är dags för praktik, tiden går så fasligt snabbt. Hur ska lilla jag kunna ge logopedisk behandling för individer med hjärnskada?! Shit, nu börjar jag bli nervös. Om precis ett dygn är jag på sjukhuset., shit.


Jag vet inte om min mormor och morfar har internet, men jag hoppas på det. Ska i alla fall ta med mig min dator. Om jag inte uppdaterar på ett tag så vet ni varför. Jag hoppas jag kan vara inaktiv här på bloggen utan att alla mina läsare ger upp och försvinner. Men som sagt, jag ska försöka uppdatera.





Någon gång efter att det här fotot togs fick jag också ett silverband i håret. Bara för att jag heter Hanna. Vi Hannor skulle ha det, bestämde vi. Snyyyyyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0