Trött på vintern

Tala om seg dag... det enda vettiga jag har gjort är att gå en promenad. Det snöade ute idag, kan ni tänka er? Igår sken solen så att man verkligen trodde att våren äntligen var på väg. Och idag snöade det... Inte kul. Nu är jag trött på kylan, på alla tjocka vinterkläder, halsdukar och uggsen (vinterskorna).

Nej, nu måste jag ta tag i disken här... inte kul...

Förresten så har jag grym träningsvärk efter jogging-turen igår. Kan knappt gå normalt och än mindre böja på benen. 

Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: André

Snöade det hos er i dag? :S Jäklar... Sånt slapp vi här nere, som tur var.

2009-03-22 @ 21:25:19
URL: http://andrethegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0