Scary dream

I natt drömde jag värsta mardrömmen. Jag var logopedstudent på ett sjukhus. Plötsligt började det ske en massa mord, det var någon som gick runt och sköt alla som kom i hans väg. Det var även en liten flicka som högg ner sin mamma med en yxa men kastade yxan så att det såg ut som en annan vuxen man hade gjort det. Mot slutet av drömmen så fick jag se mördaren, han hade stora solglasögon på sig. Det är allt jag kommer ihåg av honom. Den sista han sköt var en man som precis hade satt sig i sin bil.

Det var en jätteläskig dröm, jag hörde skotten hela tiden och såg blod. Till och med folk som jag känner i verkligheten blev skjutna. Och i drömmen hade allting startat på grund av någon kör. Shit, man tror man kommer ihåg så mycket av drömmen när man vaknar, men det gör man inte. Jaja, läskigt var det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0