Plugg och promenad

Det snö-regnar ute, inte så kul när man vill ha vår... Ena dagen skiner solen och man får riktiga vårkänslor och nästa dag snöar det. Är det klokt? Jag och Carro har precis varit ute och gått, och visst det är väl liiiite mysigt, men inte kul att komma hem alldeles genomblöt...

Plugget idag har väl gått okej... hade kunnat gå bättre. Jag är i alla fall anmäld till tentan nu, weehoo. Det var tur att det löste sig. Satt och pluggade på HUB (Hälsouniversitets bibliotek) tillsammans med Carro. Vi satt där till fyra, tills vi på grund av akut skrattanfall var tvugna att fly fältet. Då gick vi ut och gick istället. Men först fick jag se hennes nya, jättefina lägenhet! Där kommer hon säkert att trivas som fisken i vattnet.

Nu ska jag äta och sedan ska jag väl försöka dyka ner i böckerna igen. Kul. Eller inte. Jag har i alla fall köpt lite godis (trots att jag inte borde) som jag ska tröstäta medan jag läser om afasi, dysartri, demens och allt annat vi ska kunna tills på torsdag. 

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0