Kravall full av människor, köande, bra musik och dans

Shit, jag råkade sova till 12.45 idag..tycker inte om att sova så länge... hela dagen försvinner ju.


Igår var det ju kravall som gällde, det var jättekul. Vi var först hos Emma och sedan skulle vi till förfest nummer två, men ingen av de som Emma kände var där (en hade gått till någon annan fest och någon hade däckat), så det var bara en massa finnar där. Emma, Cissi, Hanna och Carro ställer ju upp med ett lag i pilklastningen på DömD på lördag, så de fick i alla fall öva lite på att kasta pil.

Vi var inte kvar där så länge, utan cyklade ganska snart till Kårallen där kravallen skulle äga rum. Det var extremt lång kö för att komma in, lång kö för att få hänga in jackan och kö till toaletten. Så innan vi var redo att inta dansgolvet var klockan närmare ett. Vi stod i garderobskön ganska länge och det var KAOS, rent ut sagt. Folk bakifrån tryckte, förstår inte varför folk inte bara kan stå stilla och vänta på sin tur. Det går ju knappast snabbare bara  för att de trycker!! Dessutom var personalen som skulle hänga in jackorna åt oss, extremt sega. De gjorde allting i Slow Motion. Jag menar det verkligen. Tog en jacka (långsamt), gick långsam och hängde upp den på en galge och gick långsamt tillbaka och lämnade långsamt brickan till "kunden".

Sedan skulle jag och Carro beställa en öl i baren, men där var de också fruktansvärt sega. Det stod massa folk i en klunga bakom disken och gjorde ingenting, trots att det var lång kö. Det tog typ tio minuter för en tjej att hälla upp öl i ett glas. Sedan när vi väl fick beställa så fanns varken den ölen som jag eller Carro ville ha, så jag tog en cider istället. Dåligt dåligt!

En sak som var positiv med kravallen var att musiken var toppen!!!! Brukar vara dålig på kravaller, men inte igår. Och så var det mycket folk, vilket också kan ses som positivt.

Så trots att det var mycket köande, så var det en lyckad kväll. Vi hade väl våra svackor, jag blev t.ex. på lite dåligt humör av att stå i garderobskön, men det gick över sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0