Inte världens roligaste måndag

Godmorgon.
Hoppas att allt är bra med er. Här är det okej, men har lite tråkiga sysslor framför mig:

  • Städa
  • Packa upp väskan (var ju iväg i två veckor nyss)
  • Tvätta
  • Skriva klart praktikuppgiften

Låter inte alltför kul, eller hur? Blä, men det är väl lika bra att försöka komma igång direkt. Jag tror jag ska börja underifrån på listan, haha. Det känns som den är prio 1.

Förhoppningsvis händer det även något roligt idag, kanske Carro vill hitta på något?!? Vi får väl se.

På torsdag börjar Dömd, som typ är en massa fester. Några av mina kompisar ställer upp med ett lag i Dömd-tävlingen och då får de företräde till att köpa biljetter även till de andra aktiviteterna. Ett lag fick bara bestå av fyra deltagare, annars hade jag gärna varit med på det också... Men men nu är det som det är. Idag släpptes biljetterna för oss andra, men det är en jättepopulär tillställning, så man hade nog behövt köa hela natten för att få tag på biljetter. Och orka göra det, speciellt inte när man är själv. Jag har i alla fall lagt in en annons på universitets anslagstavla om att jag vill köpa biljett till kravallen. Men det är nog ingen som vill sälja... Vi får väl se.

Hoppas ni har roligare saker för er denna måndag än vad jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0