Hej stress!

Kvällen igår var jättekul! Vi var hos Emma innan vi begav oss mot utestället. Det var inte alls mycket folk, men vi hade kul ändå, eller hur tjejer?! Idag är man dock inte lika pigg och inte lika glad att man var ute igår. Eller jo, man har ju de roliga minnena kvar.

Nu har jag precis ätit frukost och jag känner mig något stressad... Mycket att göra! Och klockan är redan halv ett. Detta måste jag hinna med i helgen: 

                    -- städa (ser ut som ett bombnedslag igen, hur lyckas jag?!)
                    -- Lämna tillbaka böcker både på Stadsbiblioteket och HUB
                    -- Gå promenad
                    -- Ärenden på stan
                    -- Ha myskväll
                    -- Ringa Studentbostäder
                    -- Tvätta
                    -- Skriva och skicka in inlärningsmål till praktiken
                    -- Packa
                    -- Fira Carros födelsedag

Hej stress! Nej nu måste jag ta tag i mitt liv och få något gjort här.

Puss. Kram. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0